palermo 2021        Dziś zwiedzaliśmy Tesaloniki i Filipię. W Filipii w miejscu gdzie została ochrzczona św. Lidia odprawiliśmy Mszę Świętą. Jutro wracamy do kraju.

palermo 2021        Dziś po Mszy św. którą odprawiliśmy w kościele polskim w Atenach udaliśmy się do Tesalonik. Po drodze odwiedziliśmy Termopile i Olimp. Tesaloniki będziemy zwiedzać jutro.

palermo 2021        Dziś Ateny. Odwiedziliśmy starożytną część Aten, następnie był spacer po najciekawszych uliczkach miasta i chwila na indywidualny spacer. Dzień zakończyliśmy Mszą Świętą w Polskim kościele.

palermo 2021     Dziś odwiedziliśmy Korynt - miejsce gdzie przebywał i nauczał św. Paweł, Mykeny w których znajduje się grób Agamemnona i Epidauros w którym jest największy teatr antyczny. W Koryncie odprawiliśmy Mszę świętą. Poniżej fotograficzna fotorelacja z dzisiejszego dnia.

palermo 2021     W dniu wczorajszym dotarliśmy szczęśliwie do Grecji. Dziś odwiedziliśmy Meteory - byliśmy w dwóch klasztorach - św Mikołaja i św. Varlana, a następnie udaliśmy się do Delf. Piękna pogoda i niesamowite widoki zrekompensowały nam trud górskich wspinaczek. Oto kilka fotek z dnia dzisiejszego.

palermo 2021       Dziś zwiedzaliśmy stolicę Sycylii Palermo i okolice. Odwiedziliśmy dwie katedry, przeszliśmy przez starą część miasta a na rynku zrobiliśmy drobne zakupy. Zwiedzanie zakończyliśmy przed budynkiem opery. W godzinach wieczornych powróciliśmy na nocleg w Brolo gdzie czeka nas pakowanie walizek przed jutrzejszym powrotem.

cefalu 2021       Dziś zwiedzaliśmy dwa Sycylijskie miasteczka: San Stefano i Cefalu. W San Stefano, które słynie z ceramiki artystycznej odprawialiśmy Mszę Świętą, zaś w Cefalu odwiedziliśmy katedrę oraz zwiedziliśmy to piękne miasteczko.

tindari 2021       Dziś w godzinach przedpołudniowych udaliśmy się do położonego w górach urokliwego miasteczka Tindari. Tu odprawiliśmy Mszę św. w kościele gdzie znajduje się słynąca łaskami figura Czarnej Madonny. Zwiedziliśmy teren wykopalisk po czym powróciliśmy do hotelu. Pozostała część dnia została przeznaczona na odpoczynek.

syrakuzy 2021        Dziś Mszą św. o godz 10:30 rozpoczęliśmy kolejny dzień pielgrzymki. Zwiedziliśmy kamieniołomy, ruiny amfiteatrów greckiego i rzymskiego, oraz wyspę Ortiga. Teraz jedziemy do Palermo. Odwiedziny jeszcze plantację orzechów pistacjowych na której wypijemy kawę z pistacjami, pewnie będą też i lody.